حدیث روز
صله رحم، خوش اخلاقى و خوش همسایگى، شهر‌ها را آباد و عمر‌ها را زیاد مى کند. پیامبر اکرم (ص)

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
سوال سی‌ودوم: آیا رئیس مجلس از استمرار سلاح‌ورزی در اتاق بازرگانی حمایت کرد؟
29 آذر 1402 - 10:16
شناسه : 10578
پاسخ به ۴۰ سوال از عملکرد مجلس شورای اسلامی به شما حق می‌دهیم که تصور کنید مجلس هیچ اقدامی برای زندگی شما و دیگر مردم نکرده است. به شما حق می‌دهیم که بگویید اثرات قوانین مجلس کجای زندگی ماست. در پاسخ به این ۴۰ سوال بنا نداریم بگوییم ما خیلی عالی بودیم و همه کار کردیم؛ اما تلاش می‌کنیم به مهم‌ترین، پرتکرارترین و صریح‌ترین پرسش‌هایی که دربارۀ مجلس یازدهم مطرح می‌شود، خیلی صریح پاسخ دهیم.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده شهرستان مبارکه، حمایت رئیس مجلس از سلاح‌ورزی به بهانۀ آنچه حضور دو نمایندۀ مجلس در نشست اتاق بازرگانی عنوان می‌شد، خلاف واقع است و مجلس هیچ حمایتی از سلاح‌ورزی انجام نداده است.

در خصوص حضور نمایندگان در نشست مشترک اتاق بازرگانی و هیئت تجاری ویتنام باید گفت‌ که این هیئت تجاری اقتصادی به دعوت مجلس به کشور آمده و برنامه‌ریزی آن از یکسال قبل، صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور در اتاق بازرگانی در همان زمان به عمل آمده بود؛ لذا امکان تغییر برنامه وجود نداشت.

اخیراً نیز شورای عالی نظارت بر اتاق ‌ایران با حضور ۵ مسئول دولتی اقدام به برکناری سلاح‌ورزی کردند که ‌این امر نشان داد از ابتدا ‌این موضوع باید توسط ‌این هیئت دولتی حل‌وفصل می‌شد نه مجلس! و کسانی که مجلس را در ‌این ماجرا مقصر جلوه دادند، به دنبال تخریب وجهۀ مجلس انقلاب براساس یک دروغ و تهمت آشکار بوده‌اند.

می توانید پاسخ به ۳۹ سوال دیگر را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه