حدیث روز
صله رحم، خوش اخلاقى و خوش همسایگى، شهر‌ها را آباد و عمر‌ها را زیاد مى کند. پیامبر اکرم (ص)

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
عدم پرداخت عوارض آلایندگی شهرهای کوچک کشور را با مشکل مواجه کرده است
09 دی 1401 - 19:52
شناسه : 8414
نماینده مبارکه: ماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع عوارض آلایندگی و پرداخت نشدن آن از دی‌ماه سال گذشته، مشکلات جدی را برای شهرها و روستاهای کوچک کشور بوجود آورده است.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده شهرستان مبارکه و به نقل از ایرنا؛ دکتر صالحی در جمع اعضای شوراهای اسلامی استان اصفهان گفت: شهرهای کوچک و روستاها درآمد چندانی از ساخت و ساز و پروانه های ساختمانی ندارند و فعالیت های عمرانی چندانی در شهرستان های کوچک کشور انجام نمی شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرهای کوچک وابسته به درآمد عوارض آلایندگی و ارزش افزوده هستند و از یکسال گذشته این درآمد ها حذف شده است و در پاسخ به پیگیری های متعدد ما اعلام شده که چالش هایی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: آیین نامه پرداخت این عوارض باید در کمیته زیربنایی دولت تصویب و سامانه ای هم در سازمان حفاظت محیط زیست طراحی شود که در زمان حاضر هیچکدام انجام نشده است.

دکتر صالجی بیان کرد: چنانچه تکلیف این عوارض تا پایان سال مشخص نشود بنا به قوانین کشور جزو دیون محسوب می شود.

نماینده مبارکه در مجلس با گلایه از برگزاری این جلسه بدون حضور فرماندار مبارکه و رییس امور مالیاتی این شهرستان و بدون هماهنگی و برنامه ریزی قبلی، اظهار داشت: امیدواریم جلسه های بعدی با هماهنگی و روند بهتری برگزار شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه