حدیث روز
صله رحم، خوش اخلاقى و خوش همسایگى، شهر‌ها را آباد و عمر‌ها را زیاد مى کند. پیامبر اکرم (ص)

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
جلسه بررسی مشکلات شهر دهسرخ با حضور دکتر صالحی و روسای ادارات شهرستان
21 خرداد 1402 - 11:11
شناسه : 9434
جلسه بررسی مشکلات شهر دهسرخ با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، برق، گاز، شبکه بهداشت، بنیاد مسکن، منابع آب، ورزش و جوانان، پلیس راهور و آموزش‌وپرورش برگزار شد.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده شهرستان مبارکه، جلسه بررسی مشکلات شهر دهسرخ با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، برق، گاز، شبکه بهداشت، بنیاد مسکن، منابع آب، ورزش و جوانان، پلیس راهور و آموزش‌وپرورش برگزار شد.

دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: با توجه به دغدغه شهروندان محترم شهر دهسرخ برای افزایش ساعت کار درمانگاه، جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار کردیم.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای بین ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و مدیریت شهری دهسرخ انجام شد تا ساعت کار درمانگاه دهسرخ تا ۱۰ شب افزایش پیدا می‌کند و همچنین تجهیزات پزشکی و واحد دندانپزشکی این درمانگاه را هم طبق بودجه‌ای که از وزارتخانه جذب کردیم تأمین می‌شود.

دکتر صالحی بیان کرد: از مسیر سیل دهسرخ بازدید کردیم که باز کردن مسیر سیل دهسرخ با طرح مطالعاتی که انجام شده است با مشارکت منابع آب، راهداری و شهرداری، نخاله‌های این مسیر جمع‌آوری و مسیر زهکش شهر دهسرخ باز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسائل توسعه و نوسازی مدارس و ورزشگاه، ورودی و خروجی شهر پل عابر پیاده، تعویض پایه‌های برق و تقویت روشنایی معابر، تجهیزات و افزایش ساعت کار درمانگاه و … تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام مسئولان اجرایی شهرستان و با کمکی که انجام می‌دهیم، جلسه‌ای برای پیشرفت این اقدامات حدود دو ماه دیگر برگزار شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه