حدیث روز
صله رحم، خوش اخلاقى و خوش همسایگى، شهر‌ها را آباد و عمر‌ها را زیاد مى کند. پیامبر اکرم (ص)

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
بررسی و رفع مشکلات بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در جلسه دکتر صالحی با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
17 مرداد 1402 - 18:58
شناسه : 9737
جلسه دکتر صالحی با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای بررسی و رفع مشکلات بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده شهرستان مبارکه، جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان مبارکه با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و معاونین بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع، درمان مشاور اجرایی معاونت توسعه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی و مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی و مدیر گروه توسعه شبکه مرکز بهداشت استان، روسای شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان مبارکه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

پس از طرح مسائل و مشکلات بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مقرر شد:

  • با توجه به اینکه تأسیسات موتورخانه بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه بسیار فرسوده و نیاز به نوسازی دارد و هزینه مورد نیاز بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان می باشد، مقرر گردید در این زمینه با معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع مکاتبه گردد و با مساعدت نماینده محترم شهرستان تأمین اعتبار لازم انجام پذیرد.
  • مقرر گردید پروژه‌های عمرانی مربوط به خانه بهداشت حسن‌آباد و خانه بهداشت کوشکچه و مراکز جامع سلامت صفائیه، دیزیچه، مجلسی، دهسرخ و پایگاه اورژانس زیباشهر تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.
  • مقرر گردید پروژه بازسازی اتاق‌های عمل، CSR و لندری بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه انجام پذیرد و برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای باشد که بازسازی اتاق‌های عمل تا دهه فجر سال جاری به اتمام برسد.
  • بررسی لازم در خصوص تعیین مکان احداث ستاد شبکه و آزادسازی بخش‌های بیمارستان (که در حال حاضر برای ستاد شبکه استفاده گردد) توسط مدیریت منابع فیزیکی انجام پذیرد و سپس از طریق طرح‌های مولدسازی زمین‌های در اختیار دانشگاه در شهرستان مبارکه جهت تأمین منابع اقدام گردد
  • مقرر گردید بررسی لازم برای اصلاح ساختار فیزیکی درمانگاه تخصصی بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه انجام پذیرد
  • مقرر گردید موضوع تأمین متخصص ENT برای بیمارستان بررسی و اقدام لازم انجام پذیرد.
  • مقرر گردید پیگیری جدی برای پرداخت مطالبات دانشگاه از سازمان بیمه تأمین اجتماعی توسط نماینده محترم شهرستان انجام پذیرد

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه